Doklady, ktoré je potrebné predložiť na ŠÚKL k vykonaniu vstupnej inšpekcie v ambulancii, v zdravotníckom zariadení a u iných právnických osôb zriadených podľa osobitného predpisu (VŠ, SAV, laboratória a pod.), v záchrannej službe a iné k vydaniu Posudku ŠÚKL v zmysle zákona č. 139/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Žiadosť o vykonanie vstupnej inšpekcie – 3x
viď http://www.sukl.sk/sk/inspekcia/ine-zariadenia/formulare
Príloha k žiadosti - neoverené fotokópie nasledovných dokladov:
1. dispozičné riešenie priestorov s legendou - 3x
1x nasledovné doklady:
2. zriaďovacia listina zdravotníckeho zariadenia (povolenie na poskytovanie zdravotnej starostlivosti), príp. aj menovací dekrét osoby alebo osôb, ktoré sú jej štatutárnym orgánom alebo výpis z obchodného registra nie starší ako 3 mesiace alebo zriaďovacia listina, ak je žiadateľom právnická osoba zriadená podľa osobitného predpisu (VŠ, SAV , laboratória a i.),
3. zmluva o nájme nebytových priestorov resp. list vlastníctva priestorov, kde sa bude činnosť vykonávať,
4. súhlasný posudok orgánu verejného zdravotníctva na pracovné priestory,
5. doklady odborného zástupcu:
- diplom o ukončení vysokoškolského štúdia v odbore farmácia, lekárstvo alebo veterinárne lekárstvo alebo diplom o ukončení vysokoškolského štúdia chemického zamerania a osvedčenie vydané podľa odsekov 3 a 4 § 6 ods. 2 zákona č. 139/1998 Z. z. v znení neskorších predpisov, alebo diplom o špecializácii v odbore farmaceutické technologické postupy, v odbore zabezpečovanie kvality liekov, v odbore vyšetrovacie metódy v klinickej biochémii, v odbore vyšetrovacie metódy v patológii a v súdnom lekárstve alebo v odbore vyšetrovacie metódy v toxikológii a farmakológii alebo doklad o ukončení štúdia na strednej zdravotníckej škole maturitnou skúškou,
- doklad o zdravotnej spôsobilosti na prácu s OPL od praktického lekára pre dospelých,
- pracovná zmluva,
6. prevádzkový poriadok na zaobchádzanie s liekmi s obsahom omamných a psychotropných látok na jednotlivých oddeleniach alebo pracoviskách zdravotníckeho zariadenia, vrátane uvedenia zamestnancov zodpovedných za OPL.
7. hygienicky režim a sanitačný program (rozpracovaný na jednotlivé miestnosti).